مرقومات

مرقومات من

مرقومات

مرقومات من

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

متنی به دستم رسید که می گفت از وقتی بشر وقایع را ثبت کرد دیگر نه عصایی مار شد نه کسی مرده زنده کرد و ...
من قصد ندارم کاری کنم که کسی به معجزه ایمان بیاورد حتی این احتمال را هم در نظر دارم که برخی از داستانهای عجیب مذهبی اسطوره های پیشین باشند. اما اگر از دید یک دین دار به ماجرای معجزه بنگرید باید به این نکته توجه کنید که معجزات هر عصری متناسب با آن عصر است. معجزه در عصر دانش و فناوری هم می تواند از نوع متناسب با این عصر باشد. به نظرم  اینکه یک خدا ناباور معروف که چند جلد کتاب فلسفی و علمی بر علیه وجود خدا نوشته است و بابت این کتابها برنده جوایزی هم شده است و عده زیادی وی را معروف ترین خدا ناباور جهان می دانستند در سن هفتاد سالگی به خدا ایمان بیاورد معجزه ای است متناسب با عصر علم و فناوری.

https://en.wikipedia.org/wiki/Antony_Flew

  • ۹۴/۰۸/۰۳
  • nasser mmn

دین

معجزه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی