مرقومات

مرقومات من

مرقومات

مرقومات من

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چند وقت پیش مهمان یکی از بستگان نزدیک بودیم. همینطور که نشسته بودیم هر ده دوازده دقیقه یکبار زیر پایم لرزشی ناشی از سقوط یک وزنه سنگین به زمین حس می کردم و  صدای سقوط هم از خانه همسایه شنیده می شد. پرسیدم ماجرا چیست؟ صاحب خانه جواب داد که همسایه کناری ما باشگاه بدنسازی راه انداخته و این صدایی که شنیده می شود به این علت است که ورزشکاران گرامی وقتی کارشان با هالتر یا دمبل تمام می شود آنرا رها می کنند تا بر زمین بیفتد. چون بین ما و همسایه فقط یک تیغه آجری واسطه است و خانه هردو هم قدیمی ساز و شل و ول است لرزش در ساختمان منتشر می شود.

پرسیدم چرا اعتراض یا شکایت نمی کنید. گفت زیاد مهم نیست چون اولا این مشکل بیشتر در سانسهایی است که باشگاه زنانه است و مردها زیاد وزنه ها را روی زمین رها نمی کنند و دوم اینکه بالاخره همسایه است من هم یه مدت یک دستگاه گردن کلفت خمکاری آورده بودم و گذاشته بودم کنار دیوار آنها و کار می کردم  اونها هم چیزی نمی گفتن!

توضیح :  بک جستجویی در وب بکنید دنبال دستگاه خمکاری ورق تا دستتون بیاد موضوع چیه !

  • ۹۳/۰۵/۲۰
  • nasser mmn

مردم آزاری

ورزش

بدنسازی

نظرات (۱)

من و تصمیم کبری ...

c3ed