مرقومات

مرقومات من

مرقومات

مرقومات من

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
چند وقت پیش با یکی از رفقام ناهار می خوردم. وسط ناهار اتفاقی افتاد و دوستم جمله ای حکیمانه در آن مورد گفت که خیلی ازش خوشم اومد. گفتم عجب جمله حکیمانه ای گفتی خیلی حال کردم. دیدم با تعجب نگام می کنه و گفت جدی می گی !؟ گفتم آره. گفت این جمله از خودم نیست بلکه از یکی از رفقامه !
گفتم دمت گرم بابا چه رفیقی داری که این جمله حکیمانه را گفته خوش به حالت ما رو باهاش آشنا کن.
دیدم زد زیر خنده و گفت بابا این جمله را خودت یکی دو سال پیش گفتی یادت نمیاد !!
  • ۹۲/۰۷/۱۳
  • nasser mmn

نظرات (۲)

  • مارتین هایدگر
  • یا شیخ،با خواندن وبلاگ و پندهای اموزنده متحول شده و به سراطتان راست شدم. نمیدانم چه کنم،مرا راهی دهید یا شیخ
    شما تازه وارد سراط مستقیم شده اید تا صراط مستقیم هنوز خیلی راه دارید ! راهی که از پریروز به پس فردا می رود و از دازاین عبور می کند ....
    مرا چه می شود که این اسرار با شما در میان می گذارم ! ای خدا مرا ببخش!