مرقومات

مرقومات من

مرقومات

مرقومات من

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

سوگند ابلیس

یه بنده خدایی داشت یکی دیگر را نصیحت می کرد که گوش به حرف شیطان نده شیطان قسم خورده که ما آدمها زا گمراه کنه به جز مخلصین. طرف مقابل هم جواب داد که این دلیل شما یه مشکل اساسی داره اون هم اینه که به قسم شیطان نمی شه اعتماد کرد یه بار آدم و حوا اعتماد کردند گرفتار شدند حالا از سه حال خارج نیست یکی اینکه در این مورد خاص به قسم شیطان اعتماد کنیم که من نمی کنم. دوم اینه که شیطان از گمراه کردن ما دست برداره که با وضعیتی که من دارم می بینیم دیگه در برخی جاها نیازی به شیطان نیست و سوم اینه که شیطان به عهدش در مورد گمراه نکردن مخلصین عمل نکنه که اون وقت باید ترسید ! به ویژه اینکه خدا هم در پاسخ شیطان حرف شیطان را تایید نمی کند بلکه می فرماید تو بر هیچیک از بندگان من مسلط نیستی بلکه هر کس را که خودش دل به دعوت تو بدهد گمراه می شود .
ان عبادى لیس لک علیهم سلطان الا من اتبعک من الغاوین
  • ۹۲/۰۶/۰۲
  • nasser mmn