مرقومات

مرقومات من

مرقومات

مرقومات من

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
در طول تاریخ اثباتهای مختلفی برای اثبات خدا پیشنهاد شده است. برخی از آنها برای افراد عادی تا حدی عجیب به نظر می رسند و بسیاری از آنها هم بارها مورد جرح و تعدیل قرار گرفته اند و اصلاح شده اند اما اثباتی که مورد توافق همه باشد قطعا وجود ندارد و هر کس با توجه به فرضیاتش ممکن است برخی از اثباتها را بپذیرد.
در واقع هرکس باید دنبال روش اثبات خودش باشد
یکی از دلایلی که من برای اثبات خدا دارم این است که برخی رخداد ها در زندگی انسان اصلا از قاعده تصادف پیروی نمی کنند. نمونه بارزش این است که معمولا هر وقت مشکلات سراغ انسان می آیند به صورت گروهی می آیند در حالی که طبق قانون احتمالات این اتفاق باید نادر باشد
مثلا دیروز همکار من در آخرهای وقت اداری به مشکلی برخورد و مجبور شد تا ساعت نه شب سر کار بماند دقیقا همان روز هم وقت دکتر برای بچه اش داشت و همان شب هم فروشنده خانه اش به او زنگ زد که بیا با هم مذاکره کنیم و سه میلیون هم با خودت بیار و همان موقع هم شارژ موبایلش تمام شده بود و در ضمن شارژ گوشی کسی که وی باید برای رفع مشکل صحبت می کرد هم تمام شده بود از دید من این خدا است که برای ما مشکلات را بسته بندی کرده و ارسال می کند
  • ۹۲/۰۵/۳۰
  • nasser mmn