مرقومات

مرقومات من

مرقومات

مرقومات من

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
هم اکنون در شبکه یک برنامه ای است با مجری گری آقای شهیدی و حضور یک زن و شوهر جوان و یک روحانی به نام آقای مرادی. شوهر و همسرش در مزایای چادر بسیار پر حرفی کردند تا جایی که شوهر مدعی شد اصلا معیار انتخاب همسرش چادری بودنش بوده اما نکته مسخره که نشان دهنده ی عدم اطلاع این انسانهای جاهل در مورد حجاب است این است که در همین برنامه تکه فیلمی از زندگی این زوج نشان داده شد و همین خانم مثلا چادری در خانه با مانتو نشان داده شد. اگر کوچکترین اطلاعی از حکم حجاب داشتند یا واقعا چادری بودند این را می فهمیدند که چادری در مقابل تمام نا محرمان چادر به سر می کند نه فقط در خیابان .این چه زن چادری است که حاضر است بدون چادر سی چهل میلیون نفر در تلوزیون او را ببینید اما برای سی چهل نفر در خیابان چادر به سر می کند.
از این نمونه ها در تلوزیون دروغ پرداز بسیار زیاد است و مشت نمونه خروار
کاش این تلوزیونی هایی که اکثرا خودشان هیچ اعتقادی به دین ندارند دست از سر دین برمی داشتند و تبلیغ دین را به اهلش می سپردند.
آقایان مدعی جاهل! در این هزارو چهار صد سال بدون وجود شما و این دروغها و جهالتهای شما دین سر جای خودش باقی مانده است پس اطمینان داشته باشید که اگر شما دهانتان را ببندید دین نابود نخواهد شد . لطفا به دلقک بازی خودتان بپردازید و دست از سر دین بردارید. دین زبان خود و مبلغین خودش را دارد و نیازی به این همه دروغ و جهالت ندارد
  • ۹۰/۰۴/۰۸
  • nasser mmn

حجاب

صدا و سیما

دروغ