مرقومات

مرقومات من

مرقومات

مرقومات من

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
[caption id="attachment_77" align="aligncenter" width="350" caption="تالار پذیرایی در دبیرستان البرز "]تالار پذیرایی در دبیرستان البرز [/caption]
در دوره ی ما، گهگداری برای کسب درآمد سالن امتحانات این دبیرستان را برای برگزاری آزمونهای مختلف استانی و کشوری در اختیار دیگران قرار می دادند. البته این کار معمولا هیچ مزاحمت و اختلالی برای کار عادی مدرسه فراهم نمی کرد چون مدرسه دارای یک سالن ویژه برگزاری آزمون بود که به جز برای برگزاری آزمون کارکرد دیگری نداشت.گاهی هم زمین چمن فوتبال دبیرستان را در فصل تابستان به دیگران اجاره می دادند که به نظر استفاده مفید و مطلوبی می آمد.
کسانی که تا به حال سری به دبیرستان البرز زده اند می دانند که این دبیرستان به دلیل وجود درختان تناور مختلف ، چشم انداز باز و وسیع و معماری زیبای ساختمان مرکزی دارای فضایی بسیار زیبا و دلنواز است.این ویژگی دبیرستان مورد توجه مسوولین فعلی دبیرستان قرار گرفته و باعث شده برای کسب در آمد از این فضای آموزشی به یک کار شگفت انگیز دست بزنند ویک سالن پذیرایی در این دبیرستان راه بیندازند.
شاید برگزاری مراسم در این دبیرستان برای مردم به ویژه برخی دانش آموزان پیشین دبیرستان جالب و خاطره انگیز باشد اما چنین استفاده ای از فضای این دبیرستان تاریخی، از دید من استفاده ای ناهنجار است. دیدن یک تابلوی بزرگ با ظاهری نا متجانس در کنار در ورودی مدرسه که روی آن عبارت "سالن پذیرایی نارنج البرز" نوشته شده، نشان دهنده ی اوج کج سلیقگی متولیان کنونی این دبیرستان ماندگار است.دست کم می شد این تابلو به شکلی متناسب با شخصیت دبیرستان طراحی کرد!
  • ۸۸/۰۸/۰۲
  • nasser mmn

اجتماعی